TITIAN DENAI

15 Oktober 2009

PANCARAGAM SK SERI AMPANG MUDA


CLICK IMEJ

Pasukan Pancaragam SK Seri Ampang Muda mula ditubuhkan pada thn 2000 lagi secara suka-suka ja. masa tu aku ngan hubby ngajar kat situ la. dah sama-sama bidang so boleh la nak buat. Mula-mula nak tubuh tu ya Allah punya la banyak mulut-mulut yg mencerca. biasala benda baik mmg cam tu. sampai ada dikalangan member guru kat sini yg marah student aku konon nak jadi penyanyi la pelakon la. tapi aku n hubby buat selamber je..

Pastu, thn 2003 buat pertama kalinya pasukan ni masuk pertandingan. masa tu punya la daif. alatan jangan cakap la. pakai baju pun t-shirt krs je... tapi yg x best nya thn ni gak aku diarahkan bertukar ke sekolah baru. x pe la aku serah kat hubby aku urus semua tu. masa ngajar sekolah rendah leh gak tolong gubah lagu. sekarang dah kat sekolah menengah x dak masa nak tolong...... bz beb.....................

Sekarang bila nama pancaragam sekolah dah mula bermain di bibir semua rakyat jelata baru la member-member yg mengutuk nak mampussss tu ngaku hak dia. alah tumpang satu sekolah jerrr. Apa-apa pun aku bangga gak la usaha aku berhasil walaupun kini bukan lagi hak milik aku...... nasib lerrrrr.

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... http://aidaliepurnamamerindu-aidalie.blogspot.com/2011/01/lukisan-teknik-titik-pointillism.html